"ΟΡΚΙΣΜΕΝΑ" Ραφαέλλα Α. Μπουχλα /Maximos Varotti


"ΟΡΚΙΣΜΕΝΑ"



Σαν άδειο βάζο την καρδιά μου κάτω σπας
μα το θηρίο της πες μου ποιος θα το ημερέψει,
il mio cuore e tuo, per sempre
σαν τα κομμάτια που μετράς όταν με κοιτάς
ποιος απτούς δυο μας γιατρεύοντας με, θα μαζέψει

Είναι τα λόγια σου παραδεισένια φυλακή
γενναία όποιος μπει δεν θέλει να ξεφύγει,
voglio sempre essere nella tua prigione
γιατί η αγάπη σου γίνεται όρκος στην ψυχή
και σαν το βέλος με χτυπά τον απαλύνει. 
il mio cuore batte solo per te

Θα έρθει απόψε η ερημιά στην ξαστεριά 
και θα χορέψει το τανγκό της ευτυχίας,
balla con me sotto la pioggia
κι όταν στις στάλες της βροχής θα με φιλάς
κινήσεις πόθου θα είναι το μήνυμα μαγείας.
e magico tenerti nelle mie mani

Μείνε εδώ για λίγο ώσπου να μας χωρίσει το πρωί
κανείς δεν ένιωσε πιο πάνω από ότι νιώθει
puniscimi con cio che ti ho amato
το σε αγαπώ που προμηνά την ανατολή
μια δύσης που χάθηκε στου έρωτα την λόγχη.

και εγώ κεντώντας θα σε κρατώ μέσα μου βαθιά
κρυφά να σε φιλώ 
μα μην κάνεις πίσω
era il nostro destino
ήταν κομμάτι της ζωής εμείς δειλά
να  με αγαπάς μέχρι εγώ να σε αγαπήσω.

Αυτό μου είπες και το αντίο γράφτηκε
σαν αμυχή στα αριστερά με όλο τον πόνο,
με την αλήθεια να δακρύζει στα δυο μάτια καθαρά
πως ότι κι αν έγινε εμένα αγάπησες μόνο!
Για πάντα όρκος!
giuramento..
sempre io, sempre noi

Ραφαέλλα Άννα Μπούχλα/ Maximos Varotti

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο