"ΘΑ ΕΡΘΩ ΝΑ ΣΕ ΞΑΝΑΔΩ" Ραφαέλλα Α.Μπουχλα/ Γιώργος Μελιδης

                  "θα έρθω να σε ξαναδώ"

θα έρθω να σε ξαναδώ..
Εκεί που τα χρώματα θα σβήσουν, στα λόγια εκείνα που για εμάς θα μιλήσουν..
Στην αμοιβαία λογική που την τρέλα με  βρόντο τους θα υμνήσουν.

Θα έρθω να σε ξαναδώ...
Στα σκοτεινά, στα αληθινά, στα ανόμια τα απατηλά...μα εγώ θα έρθω να σε ξαναδώ.
Εκεί που εσύ θα με αρνηθείς και με οργή θα ξεχαστείς σε όλα εκείνα που μας έφεραν κοντά.

Θα έρθω να σε ξαναδώ..
Να `χεις το φως σου ανοιχτό και δύο χέρια διάπλατα, να με ζεστάνουν στα ψυχρά.
Να ` χεις μια γωνιά για μένα στην αγκαλιά σου και λίγα δάκρυα να σβήσω στα φιλιά σου.
Να μου φυλάς την ανθρωπιά που πάντα κράταγες βαθιά και σε ένα βλέμμα σου φαινόταν καθαρά.

Θα έρθω να σε ξαναδώ.
όταν ο ήχος θα χαθεί στην αποτρόπαια σιωπή που σαν βέλος μας τρύπησε στα αριστερά..
θα έρθω να σε ξαναδώ.
Να μας γιατρέψω την πληγή που μας ενωνεί.
και την αγάπη που  σαν δηλήτηριο σκοτώνει..
Σαν το αντίδοτο που χάσαμε άτολμα.

Ηρωικά και μα δειλά..
Νικημένα μα ηττημένα..
Φθηνά μα και ακριβά..
Τα συναισθήματα του κόσμου μου για σένα...

Ένα τσιγάρο αναμμένο μα όσο φθάνει προς το τέλος..εγώ θα έρθω να σε ξαναδώ.
Πάντα κρυφά μέσα σου αυτή η προσμονή..
Πάντοτε φανερά μέσα μου σκόπιμη με υπομονη....!
 
Σαν από το τέλος κάπου στην αρχή .. κάποτε θα συναντηθούμε....!

Ραφαέλλα Α.Μπουχλα / Γιώργος Μελιδης

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο