"ΡΟΜΑΝΤΙΚΟ" Ραφαέλλα Α.Μπούχλα /Maximos Varotti

                     "ΡΟΜΑΝΤΙΚΟ"

           "Θα ταξιδέψεις μαζί μου;"




Στα υπαρκτά και ανόμοια ανυπόγραφα λόγια αγάπης  που θέλησαν με τιμή να ηττηθούν ενώπιον μας…

Στα κερδισμένα..
Εκεί που ο επίλογος, δειλός  θαρρείς δεν ήταν αρκετός να ξεχρεώσει όσα τους χρωστούσε…

Ας σαλπάρουμε  μεσα στο σθεναρό  φως και το σκοτάδι που ισοφάρισε στην μάχη μαζί του…

Γίνε η πυξίδα μου και εγώ θα φτιάξω την διαδρομή...

 Δεν θα πολεμήσουμε  πια για τίποτα, εκει κανείς πλέον δεν πρόκειται να κερδίσει…

Πρέπει να είσαι μάλλον τρελός για να έρθεις μαζί μου..

Πρέπει να έχω τρελαθεί για να σε θέλώ τόσο δίπλα μου...

Στάλες ψυχής αποστραγγίζονται ηρωικά στον παρόν μας και το φινάλε γελά..
θέλει τόλμη η φυγή...

Μάθε πως από αυτήν  κανένας  δεν θα δοξαστεί, όλοι χαμένοι και κερδισμένοι είμαστε στον έρωτα του…

Κανένας  από τους δύο δεν θα μαρτυρήσει αυτά που θα έπρεπε να έχουμε πει...

Μα στα αθόρυβα, κάπου οι καρδιές μας θα δεθούν, ίσως στα κατάρτια τών σκέψεων που θα μας μαγεύουν με άπλετη θέα …

Σπάσε την σιωπή μας  σε κομμάτια και πάνω σε αυτά επιτέλους γράψε την ιστορία όπως θα έπρεπε να είναι…

Με κομμένες ανάσες, με λόγια αληθινά..

Όμως μην μου μιλήσεις για  το φως της, εγώ αναστήθηκα στο σκοτάδι της…

Εγώ κέντησα τον ουρανό μου με αστέρια για να μην ειναι κενός, για να κρεμάσεις σε αυτον αυτό που έλειπε, το φεγγάρι..

Στο ταξίδι μας αυτο θα σου μιλώ όλη την νύχτα για την  αγάπη...
Αρκεί να μου ψιθυρίζεις όλο το βραδυ για τον έρωτα....

Μην κοιμηθείς...σε περίμενα...
Δεν θα κοιμηθώ...να με περιμένεις....!!!

"le tue parole, un segno nella mia immaginazione, una firma, un inno nella mia poesia"

Ραφαέλλα Α. Μπούχλα / Maximos Varotti 


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο