"ΜΕ ΑΚΟΥΣ;" Ραφαέλλα Άννα Μπούχλα {Βικτόρια, Γιώργος, Άσπα, Βασίλης, Νικολέττα, Ευφροσύνη, Τάνια, Αίντα, Βασιλική, Μαρίνα, Αναστασία, Μαριάνθη, Γιάννα, Κάτια.}

ΜΕ ΑΚΟΥΣ;

Είναι ομορφιά αγνής ψυχής  η αποξένωση των πτυχών της καρδιάς μου, στο κέντρο της αδράνειας και σε  ένα κόσμο που θα έσβηνε στο χθες χωρίς εσένα..
Εγώ,  μαχητής παλεύω να σταθώ, μα στα δάχτυλα  μου απόψε θα κρατήσω λίγο από τον περίσσιο εγωισμό μου και θα αρκεστώ να ισορροπήσω στο παράπονο μου, καθώς το ξίφος του έρωτα θα με λαβώνει στα αριστερά.
Στυγνή λαίλαπα, σαν σκοτεινές καταδικαστέες  φλόγες ισοπεδώνουν οι αναμνήσεις, μα η θάλασσα έχει τον ουρανό να αγαπά, εγώ θα έχω πάντοτε εσένα;
πες πως με άκουσες σαν προσευχή;
Τίμημα βαρύ, η ανθρωπιά να χειραγωγεί την ταπεινότητα μου, μα ο σεβασμός  ενός άξιου  ανθρώπου χτίζεται με ειλικρίνεια, για να μην προδώσει στιγμή το μεγαλείο της ψυχή του.
Και κάπου έρχεται η σιωπή που γεννά τον χορό της μοναξιάς, μα το γέλιο μας σαν ξεχασμένος νικητής με ατασθαλία τον θυσιάζει, στο υπέρτατο συνονθύλευμα συναισθημάτων.
Απερίσκεπτη η αγάπη μας μα το φωνάζει με ακούς; 
Ουρανοθέμελο της φαντασίας και σαν παροδική απόλαυση  ταλαντεύετε, σαν μια υπέροχη μέρα που την δημιουργούμε μόνοι μας.
Πορεύομαι στο χάος με το μαζί σου, στο θρόισμα των απόηχων συλλαβών που αποπνέει η λογική μου και η τρελή φωνή σου,  μα ξάφνου το φως  ζωγραφίζει  λυτρωμένα ουρλιαχτά εμπνευσμένα από ζωή, 
μα εγώ σε άκουσα....
Αγάπη και περηφάνεια είναι η ουσία του ανθρώπου και στο έρεβος, η εγκατάλειψη της μοναξιάς βαφτίζεται έρωτας, αυταπάρνηση, υποταγή..
Για αυτό περιπλανιέμαι σε σκοπούς ηρωικούς, με αποφασιστικότητα δημιουργώ ένα πνεύμα όλο ρομαντισμό, σαν ξεκουρδισμένη σερενάτα υπό τα χρώματα της σελήνης, σαν αγκάθι που ο ανεμοστρόβιλος του ινε μου μες στην σιγαλιά απαλύνει την αγάπη μου για εσένα.
Απόψε πριν το χάραμα μας ξυπνήσει,  άσε με για λίγο να ξαποστάσω δίπλα σου, ίσως το πρωί για εμάς όλα να έχουν επουλωθεί μέσα μας...
Θα μας ακούσουν...


Ραφαέλλα Άννα Μπούχλα

{Να ευχαριστήσω για τις εμπνεύσεις  και την συλλογική προσπάθεια θερμά : {Βικτόρια, Γιώργος, Άσπα, Βασίλης, Νικολέττα, Ευφροσύνη, Τάνια, Αίντα, Βασιλική, Μαρίνα, Αναστασία, Μαριάνθη, Γιάννα, Κάτια.}

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο