ΣΑΝ ΑΠΟΨΕ

                 
Σαν απόψε να σε ξέχασα…
Σαν απόψε να μην σε γνώρισα ποτέ..
Κανένα βράδυ να μην κουρελιάστηκε η καρδιά μου από τα ανεμοδαρμένα σου χτυπήματα …
Σαν να μην γεύτηκε ποτέ την γεύση των ερμητικά σφραγισμένων σου με μυστικά χειλιών…
Σαν απόψε να μη σε ζήτησα..
Να μην σε πόθησα …
Για άλλη μια φορά να αρκέστηκα στο τίποτα.
Στην απλόχερη ψευδαίσθηση, να παλεύω να χαράξω νέα ηρωικά βήματα στον έρημο δρόμο μου.
Να μην δάκρυσα που το άρωμα σου ακόμα πλανάται και ευωδιάζει τις θολωμένες μου αφηρημένες ματιές με εικόνες και με ξεθωριασμένες αναμνήσεις …
Σαν απόψε κάπου σε μίσησα και θέλησα να σε εξαλείψω χωρίς καμία ενοχή από μέσα μου.
Ίσως γιατί σαν απόψε, να έχτισα το ίδιο μου ψέμα ξανά και ξανά, για άλλη μια φορά .
Θαρρείς πως τώρα πιο πολύ σε αγαπώ, γιατί από τις στάχτες μου και πάλι ξανά γεννήθηκες ..
Γιατί κάπου να σε δικαιολόγησα.
Ίσως επειδή κανένα λιμάνι δεν στάθηκε εμπόδιο να σε κρατήσει.
Κανείς να θεριέψει την τρικυμιά κάτω από το ναυάγιο της ψυχής σου.
Κανένα κορμί ικανό να σε αγκαλιάσει εαυτέ μου.
Σαν απόψε προς μεγάλη μου έκπληξη λίγο πριν σπάσεις για μια κόμη φορά,
Μου απέδειξες πως αντέχεις ακόμη και πως….
Οι ήρωες δεν είναι μόνο οι νικητές. !


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο